Klachtenafhandeling

Placeholder

Klachtenafhandeling

HEB JE EEN KLACHT?

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!

Let op, je dient direct ofwel uiterlijk binnen vijf dagen na ontvangst het artikel/ de artikelen te controleren op schade. Valt de melding buiten deze termijn, dan kunnen wij je klacht helaas niet in behandeling nemen. 

En, hoe nu verder? 
1) Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen onze inhoudelijke reactie. 
2) We vragen je geen artikelen te retourneren, alvorens je onze reactie hebt ontvangen op je klacht.  
3) We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is. 
4) Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen. 
5) Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen. 

ZENDING VIA MEUBELTRANSPORT?

Controleer bij levering de verpakking van het artikel. Geen schade aan de verpakking? Dat is mooi.. teken voor ontvangst! Schade aan de verpakking? Laat de chauffeur een aantekening maken en maak zelf een foto. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice, terwijl de chauffeur staat te wachten. Hopelijk is van het laatste geen sprake en kun je snel gaan genieten van je leuke aankoop. 

Meld je klacht per post*, telefoon, of e-mail (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen).

*Wonen met Lef B.V.
t.a.v. klachtenafhandeling 
Boonsweg 85
3274 LH Heinenoord
Telefoon: 0180615101
E-mail: [email protected]

ONAFHANKELIJKE KLACHTENBEMIDDELING

Indien je klacht niet door wonenmetlef kan worden opgelost, dan kun je je wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van de geschillencommissie van Thuiswinkel Waarborg. Thuiswinkel.org bemiddelt in het zoeken naar een passende oplossing in deze. 

Voordat je je klacht kunt indienen bij de geschillencommissie, dien je eerst de klacht schriftelijk bij wonenmetlef in te dienen. Wanneer je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Via deze site kun je een klachtenformulier invullen. Je geeft op dit formulier aan om welke webshop het gaat, de precieze klacht en eventuele bijlage(n) en je persoonlijke gegevens. 

Je kunt eveneens voor een klacht/ geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). 


 

inloggen

Oeps, wachtwoord vergeten?

vergelijk0

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »