Heb je een klacht?
Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!
En, hoe nu verder?
1) Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen onze inhoudelijke reactie.
2) We vragen je geen artikelen te retourneren, alvorens je onze reactie hebt ontvangen op je klacht.
3) We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is.
4) Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen.
5) Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen.
Zending via meubeltransport? Check het artikel op schade en teken hierna pas voor goed ontvangst. Schade bij meubeltransport? Zorg er voor dat de chauffeur een aantekening maakt, of neem contact met ons op, terwijl de chauffeur staat te wachten.
Meld je klacht per post*, telefoon, e-mail of via whatsapp +31 (0)6 19 50 3559 (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen).
*wonen met LEF B.V.
t.a.v. klachtenafhandeling
Boonsweg 85
3274 LH Heinenoord
Telefoon: +31 (0) 180-615 101
E-mail: info@wonenmetlef.nl
Indien de klacht onverhoopt niet naar tevredenheid is behandeld of deze kan niet door ons opgelost worden, dan kun je een klacht/geschil indienen bij de geschillencommisie Thuiswinkel: www.sgc.nl.
Je kunt eveneens voor een klacht/ geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).